5 proteínových “šejkov”, ktoré si zamiluješ

Stáva sa vaša proteínová rutina nudnou? Vyjdite z komfortnej zóny a doprajte si dávku proteínov trochu ináč- chutne a jednoducho!

1- škoricovo-broskyňový šejk
Nalaďte sa do jesennej pohody kombináciou broskyne a škorice. Verte, že toto sladké duo bude pre vás príjemnou prestávkou od čokoládových a vanilkových, ktoré už máme všetci vyše hlavy.
Potrebujeme: 2 poháre 2% mlieka, 2 kopčeky proteínového prášku, 1/2 zrelej broskyne, grécky jogurt, špenátové listy, 3/4 pohára škoricových cereálií, kreatín monohydrát (5g), 4 kocky ľadu

2- banánovo-orieškový šejk
Ak hľadáte niečo, čo rýchlo naštartuje váš deň a nemáte čas vymýšľať niečo špeciálne, siahnite po proteínoch a tukoch- tie vás postavia na nohy. Mandľové maslo so sacharidmi v podobe banánu je aj dobrý po-tréningový ťah.
Potrebujeme: 2 kopčeky proteínového prášku, 1 väčší banán, 1 PL mandľového masla, 1 pohár vody

3- turbo čokoládový šejk
Odolajte kalorickej bombe v podobe čokoládovej torty. Namiesto nej si doprajte sladký proteínový šejk s banánom, čokoládou a arašidovým maslom. Mňam. Je to presne to, čo vaše svaly po tréningu potrebujú. 
Potrebujeme: 1 kopček čokoladéveho proteínového prášku, 1/2 banánu, 1 PL arašidového masla, 4 kocky horkej čokolády, 4 kocky ľadu, 1 pohár vody

4- melónový šejk
Jednoduchý, svieži, letný. Taký je proteínový, melónový šejk, ktorý poskytne čisté proteíny a prírodný cukor. Je ideálny na uhasenie horúceho po-tréningového smädu. (najmä v lete)
Potrebujeme: 1 kopček izolovaného proteínového prášku, 1/4 melónu, 1/2 pohára ľadových kociek

5- jahodový šejk
Jahodové povzbudenie je ideálne piť po tréningu alebo ako olovrantový snack. Nikdy nebude chutiť lepšie ako keď použijete čerstvé jahody.
Potrebujeme: 1 kopček jahodového proteínového prášku, 10 jahôd, 3 poháre mandľového mlieka, ľad